دوبرادر
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
نویسنده : مجیدپازوکی

تقابل برادران آبي در هفته دوم ليگ برتر


ديدار استقلال و استقلال خوزستان در حالي برگزار مي‌ شود که حريفان آخرين بازي ليگ که به نوعي بازي خانگي برادران آبي تلقي مي‌ گردد در هفته اول سرافکنده نبودند.


به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلي در بندرانزلي مقابل تيمي قرار مي‌ گيرد که در هفته اول رقابت ها ذوب‌آهن اصفهان را با پيروزي 2 بر يک بدرقه کرد. انزلي چي ها که با نظام و سازمان جديد تيمي خود متشکل از بومي گرايي و حفظ توازن و قدرت سال گذشته خود قصد بزرگي دارد. برابر ميهمان خود کار سختي را پيش روي دارد، آنها بايد در تيمي بازي کنند که يک خاطره مشترک از او دارند. بعد از آنکه انزلي چي ها در پايان دوم به دسته اول سقوط کردند، همراه همين مجموعه صبا که در آن روزگار صبا باطري ناميده مي‌ شد توانستند به ليگ‌برتر در دوره چهارم برگردند.

نکته جالب آنکه در آن زمان هم همين نصرت الله ايراندوست هدايت تيم فوتبال ملوان انزلي را برعهده داشت. ملوان که بعد از سفر يک امتيازي به مشهد از مصاف تازه واردانه پديده مشهد حالا در بندرانزلي برابر يکي از فاتحان هفته اول قرار مي‌ گيرد. آنها که سرمربي سال گذشته خود يعني اسکوچيچ را در بازي پنجشنبه مقابل پرسپوليس برنده ديده اند براي آنکه رسم شراکت با سرمربي سال گذشته را حفظ کنند به پيروزي نياز دارند.

در ساعت 19:25 ذوب‌آهن در اصفهان ميزبان تراکتورسازي تبريز است؛ تراکتورسازي با پيروزي 2 ـ يک برابر فولاد خوزستان در ديداري که به سوپرجام فوتبال ايران موسوم شد. شروع موفقي را در ليگ‌برتر داشت، همانقدر که ذوب‌آهن با شکست خانگي برابر صبا آغازي ضعيف داشت. بايد ديد که مصاف ناکام ترين و موفق ترين تيم هفته چه نتيجه در بر خواهد داشت.

2 بازي آخر هفته دوم ليگ‌برتر بين تيم هايي برگزار مي‌ شود که در سازمان کارشان يک شباهت عمده وجود دارد؛ نفت مسجدسليمان و پديده مشهد مصاف قهرمانان 2 گروه مختلف ليگ دسته اول سال گذشته است که حالا آمده اند تا خودنمايي شايسته اي در ليگ‌برتر داشته باشند و نکته آنکه هردو تيم پديده و نفت مسجدسليمان در هفته اول برابر تيم هاي حريف خود بازنده نبوده اند. هنوز هيچ کس گل زده و خورده اي را از تيم هاي تازه وارد ليگ نديده، چرا که هر دو در هفته اول کارشان به تساوي انجاميد و سرانجام ديدار استقلال و استقلال خوزستان در حالي برگزار مي‌ شود که حريفان آخرين بازي ليگ که به نوعي بازي خانگي برادران آبي تلقي مي‌ گردد در هفته اول سرافکنده نبودند. استقلال، راه‌آهن را برد اما استقلال خوزستان با يک امتياز حداقل خانگي برابر گسترش فولاد هر چند به حداقل رضايتمندي رسيد اما خود را براي هفته هاي آتي مسابقات ليگ اميدوار نگه داشت.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
باسلامازاین که به وبلاگ من سرزدیدمتشکرم وامیدوارم مطالب خوبی رابدست آورده باشیدمتشکرم