امیرخان
تاریخ : دو شنبه 20 مرداد 1393
نویسنده : مجیدپازوکی

توصيه‌هاي قلعه‌نويي به بازيکنان پيش از تمرين


سرمربي تيم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرين نکاتي را به بازيکنان گوشزد کرد.


تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقيقه امروز در زمين شماره دو آزادي برگزار شد. در ابتداي اين تمرين امير قلعه‌نويي حدود يک ربع براي بازيکنان صحبت کرد. سرمربي آبي‌پوشان در توصيه به بازيکنان گفت بازي حساسي را در هفته سوم در پيش داريم. سه امتياز اين مسابقه براي ما از اهميت زيادي برخوردار است و بازيکنان بايد تلاش کنند تا در اين ديدار نتيجه خوبي بگيرند. در صورت پيروزي در اين مسابقه شرايط بهتري پيدا مي‌کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: سپاهان تيم بسيار خوبي است که در خط حمله بازيکنان سرعتي دارد. در بازي با استقلال خوزستان وقتي ديديد بازيکنان اين تيم سرعتي هستند نبايد هنگام حمله خيلي به آنها نزديک مي‌شديد. در ديدار مقابل سپاهان از بازيکنان سرعتي اين تيم کمي فاصله بگيريد تا جا نمانيد.

خلعتبري، شريفي و پريرا بسيار خطرناک هستند. ما در اين مسابقه بايد مالکيت توپ را در اختيار بگيريم و هميشه هنگام دفاع برتري عددي داشته باشيم. خرسندنيا پست اصلي‌اش دفاع وسط نيست اما بايد حواس خود را در مواقع دفاع کردن جمع کند.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: باز تاکيد مي‌کنم سپاهان تيم بسيار خوبي است و مراقب بازيکنان اين تيم باشيد. اميدوارم با اين مسابقات حواس خود را جمع کنيد و تمرکز داشته باشيد و کمترين اشتباه را انجام دهيد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
باسلامازاین که به وبلاگ من سرزدیدمتشکرم وامیدوارم مطالب خوبی رابدست آورده باشیدمتشکرم