تمرین
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393
نویسنده : مجیدپازوکی

گزارش تمرين استقلال


کيفيت نامطلوب زمين شماره2 ورزشگاه آزادي که تمرينات تيم استقلال در آن برگزار مي‌شود، نارضايتي برخي از بازيکنان اين تيم را به دنبال داشته است.


تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل سایپا در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت 18:30 دقیقه امروز (شنبه) در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد. تنها غایب تمرین امروز آبی‌پوشان یعقوب کریمی بود که قرار است در تمرین تیم امید شرکت کند.

به گزارش تسنیم، هنوز زمین کمپ استقلال به طور کامل آماده نشده است و به همین خاطر آبی‌پوشان مجبورند در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین کنند، این درحالی است که برخی شاگردان قلعه‌نویی به سفت بودن این زمین اعتراض دارند. آنها مدعی‌اند به خاطر تمرین در این زمین گاهی اوقات از ناحیه پا احساس درد می‌کنند و حتی نمی‌توانند راه بروند.

* امیر قلعه‌نویی امروز به مدت 10 دقیقه برای بازیکنانش صحبت کرد. سرمربی استقلال که عصبانی به نظر می‌رسید، در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان برای شاگردانش صحبت کرد.

* هنگامی که بازیکنان استقلال خبرنگاران را می‌دیدند در مورد تشییع پیکر مرحوم مهدی نفر، خبرنگار خبرگزاری فارس سؤال می‌پرسیدند و از درگذشت وی ابراز تأسف می‌کردند.

* حدود 20 نفر از هواداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند. این تعداد از تماشاگران در مورد شکایت استقلال از علیرضا فغانی، داور دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان صحبت می‌کردند و نسبت به عملکرد این داور انتقاد شدیدی داشتند. آنها معتقد بودند که فغانی به صورت عمدی باعث شکست استقلال مقابل سپاهان شده است.

* پژمان نوری و کرار جاسم بازهم با فرزندان خود در تمرین حاضر شدند و آرش برهانی کاپیتان استقلال دقایقی با آنها بازی کرد.

* سجاد شهباززاده به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل پا به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* تمرین امروز استقلال ابتدا زیر نظر جواد زرینچه انجام شد. وی از بازیکنان خواست که در نقاطی از زمین به دنبال یکدیگر بدوند و هر بازیکنی که گرفتار بازیکن دیگری شد، باید به آن بازیکن کولی دهد. صحنه کولی دادن استقلالی‌ها باعث خنده بازیکنان و هواداران استقلال شده بودند. خسرو حیدری در این بخش از تمرین به شوخی گفت هاشم بیک‌زاده قصد دارد به خودش کولی دهد! در بخش های دیگری از تمرین مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار شاگردان قلعه‌نویی قرار گرفت.

* امید ابراهیمی و آندرانیک تیموریان دقایقی پیش از آغاز بازی درون تیمی با یکدیگر به صحبت پرداختند.

* رضا نعلچگر، رضا رجبی و منصور پورحیدری از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
باسلامازاین که به وبلاگ من سرزدیدمتشکرم وامیدوارم مطالب خوبی رابدست آورده باشیدمتشکرم